3.01.2011

Πρόσκληση σε γιορτή!

Μια ωραία ιδέα που ήθελα να μοιραστώ  είναι η πρόσκληση που είχα φτιάξει για τον γιο μου στην γιορτή του...


Είχε μόλις αρχίσει να λέει κάποιες λέξεις με τον δικό του τρόπο και εγώ είχα τρελαθεί από την χαρά μου. Είπα λοιπόν να γράψω ένα κειμενάκι που να μοιάζει σαν να το έχει γράψει ο ίδιος με τον τρόπο που μιλάει και από κάτω φυσικά θα βάλω και την μετάφραση. Είχε πολύ επιτυχία!



Αν και εγώ την έφτιαξα στον υπολογιστή μπορεί να φτιαχτεί και στο χέρι

1. Διαλέγεις μια φωτογραφία χαρούμενη ή αστεία  (την οποία έχω πειράξει εδώ αν και στην κανονική πρόσκληση την είχα φυσική). 
2. αγοράζεις ένα χαρτονάκι σε ένα από τα βασικά χρώματα της φωτογραφίας (εδώ εγώ επέλεξα το τιρκουάζ που έχει το μαξιλάρι της φωτογραφίας)
3. Το κόβεις μακρόστενο και στην μία πλευρά κολλάς την φωτογραφία και στην άλλη γράφεις το κειμενάκι σου ( κάνεις τα γράμματα μεγάλα και να μοιάζουν παιδικά). 
4. Γύρω - γύρω στολίζεις με χρωματιστές βουλίτσες ή αυτοκολλητάκια ή ό,τι άλλο σου ταιριάζει.
Για να την στείλεις είτε την βγάζεις έγχρωμες φωτοτυπίες ή μέσω email ( που είναι και ο πλέον οικολογικός τρόπος) την σκανάρεις σε ένα βιβλιοπωλείο και την στέλνεις σαν φωτογραφία

Έχει πλάκα και δεν χρειάζεται να είναι και τέλεια αφού υποτίθεται την έχει φτιάξει το παιδάκι σας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...