4.08.2011

Art Cake

Τον Ιούνιο ο Φίλιππος έχει γενέθλια και εγώ η ανυπόμονη μαμά μέσα στο μυαλό μου έχω ήδη αρχίσει να κάνω σενάρια για την διακόσμηση, τα δώρα των λιλιπούτιων καλεσμένων, τα τραπεζομάντηλα, τις χαρτοπετσέτες και φυσικά την τούρτα που θα φιλοξενήσει πάνω της τα 2 μας κεράκια...αχ αυτή η τούρτα... τι σχήμα, τι χρώμα, τι θέμα;;;;
Ώσπου χθες το βράδυ η αδερφή μου μου πρότεινε να επισκεφτώ ένα καταπληκτικό blog http://artisticake.blogspot.com/ το οποίο με οδήγησε σε ένα  παραμυθένιο, θα έλεγα, κόσμο γεμάτο από περίτεχνα cakes! Ενθουσιάστηκα από τις ιδέες, την αισθητική και την κομψότητα τους και ήθελα αμέσως να το μοιραστώ μαζί σας!!


....το καλό είναι ότι τώρα ξέρω ότι φέτος θα έχω ένα μοναδικό cake γιατί όπως 
μας λένε και οι ίδιοι "..κάθε cake είναι μοναδικό, γιατί αντιπροσωπεύει έναν συγκεκριμένο άνθρωπο..και δεν υπάρχουν ίδιοι άνθρωποι..από εμάς λοιπόν καλό ταξίδι στους γευστικούς ορίζοντες του Art Cake, εκεί που το φανταστικό γεφυρώνεται με το πραγματικό!" 
...το κακό είναι ότι δεν θα ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω, μήπως τα τρία γουρουνάκια; ένα διαστημόπλοιο; ένα πειρατικό καράβι; το μαγικό δέντρο; τα μελισσάκια;;... 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...