9.25.2011

Βροχή...τα ρούχα για τα αγοράκια μας!

Με την πρώτη βροχούλα μου ήρθαν στο μυαλό αδιάβροχα, ομπρέλες, χουχουλιάρικα απογεύματα στο σπίτι...έψαξα λοιπόν να βρω ποια ρουχαλάκια μου αρέσουν πολύ γι αυτή την εποχή!

1. Πολύ ωραίες ομπρέλες και αδιάβροχα με τα ίδια μοτίβα θα βρούμε αν ψάξουμε την μάρκα Hatleys 

2.
Ψάχνοντας για μια ιδιαίτερη τσάντα που να μπορεί ο Φίλιππος να κουβαλήσει άνετα στην πλάτη του βρήκα αυτές τις φανταστικές
Sammies. Πασχαλίτσες, πάντα, μέλισσες και άλλα ζωάκια σε μεγάλη ποικιλία μεγεθών και σχημάτων από κασετίνες ως βαλίτσες. Τις διαθέτει και το Alouette.

3.
Τα περισσότερα ρούχα τα ψωνίζω συνήθως από το GAP. Τζιν, φόρμες, t-shirts, φούτερ και μπουφάν. Μου αρέσουν πολύ τα σχέδια αλλά και η ποιότητα.

4.
Αν και το GAP έχει πολύ ωραία εσώρουχα και πιζαμάκια είναι λίγο ακριβά οπότε τα περισσότερα τα παίρνω από
 το h&m (σε σετάκια των τριών). Επίσης πολύ φθηνά βρακάκια έχει και το Jumbo (1 - 1,5 ευρώ το ένα).

5.
Αγαπημένες παντόφλες είναι αυτές της φωτογραφίας τις οποίες πέρυσι τις παρήγγειλα από εδώ και με βόλεψαν απίστευτα. Είναι πολύ όμορφες και ευκολοφόρετες και ξεφεύγουν λίγο και από αυτές με τις παιδικές παραστάσεις που δεν μου αρέσουν καθόλου.

6.
 Αν κρίνω από την λατρεία που έχει ο δικός μου στα καλοκαιρινά crocs πιστεύω ότι και αυτά τα γαλοτσάκια θα μας βολέψουν πολύ. Θα τα πάρω οπωσδήποτε γιατί ένα από τα αγαπημένα μας σπορ είναι να πατάμε λακούβες με νερά μετά την βροχή. 

7. 
Και τέλος έχω τρελή αδυναμία στα φουλάρια τα οποία κάνουν και ένα απλό φανελάκι να φαίνεται πολύ στυλάτο. Τα πρώτα φουλαράκια μου τα είχε κάνει δώρο η κουμπάρα μου η Βάσια από το s.Oliver τα οποία ήταν ουσιαστικά σαλιάρες με άποψη και καθώς ο Φίλιππος μεγάλωνε τα έβρισκα στα h&m και στο zara.

...τα κοριτσάκια δεν τα ξέχασα απλά πρέπει πρώτα να συμβουλευτώ την μικρή Κωνσταντίνα (κολλητή του Φίλιππου) για να δω τι προτιμάει. Αν ωστόσο έχετε καμιά ενδιαφέρουσα πρόταση να προσθέσετε περιμένουμε με χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...