6.28.2012

Ευχαριστήρια Κάρτα Γενεθλίων


Η Κωνσταντίνα, η κόρη της καλύτερης μου φίλης και κουμπάρας, η αγαπημένη φίλη του Φίλιππου είχε τα γενέθλια της και έκανε ένα super party στο οποίο κάλεσε τους φίλους και τις φίλες της για να σβήσουν μαζί τα κεράκια της!
Εμένα με έπιασε μια όρεξη να βγάλω φωτογραφίες ένα ένα παιδάκι ζητώντας του να κάνει το καλύτερο τους χαμόγελο ή την πιο αστεία φάτσα που είχε!
Όταν γύρισα σπίτι και κατέβασα τις φωτογραφίες στον υπολογιστή, μου άρεσαν τόσο πολύ όλες αυτές οι τρελοφατσούλες που ήθελα κάτι να κάνω με αυτές.
'Εφτιαξα λοιπόν μια ευχαριστήρια κάρτα με όλους τους μικρούς καλεσμένους για να στείλει η Κική, η μαμά της Κωνσταντίνας, σε όσους είχαν έρθει στο πάρτυ!*στην εκδοχή που έχω αναρτήσει έχω αλλάξει τα περισσότερα παιδάκια για ευνόητους λόγους, στην αρχική είχα πάνω από δέκα παιδάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...