6.16.2012

Τούρτα γενεθλίων

Φέτος μου ήρθε η "καταπληκτική" ιδέα να φτιάξω μόνη μου την τούρτα και όπως    

είχα αναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτηση ο Φίλιππος είχε ζητήσει να έχει πάνω η τούρτα του ένα δράκο...

Ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος και η επαφή μου με την δημιουργία γλυκών ανύπαρκτη αλλά έκανα μια προσπάθεια με μια πανεύκολη συνταγή που μου έδωσε η κουμπάρα μου η Βάσια. Πανεύκολη για τους άλλους γιατί εγώ αφού πάλεψα αρκετή ώρα με γάλατα, ζάχαρη και κουβερτούρες βρέθηκα στις 2 τα ξHμερώματα να κοιτάζω απελπισμένη το ασπρόμαυρο μαλακό μείγμα μέσα στο πυρέξ που μόνο με τούρτα δεν έμοιαζε.
Και εκεί που ήμουν έτοιμη να ταίσω τον νεροχύτη σκέφτηκα μου ήρθε η ιδέα. Κράτησα την τούρτα μέσα στο πυρέξ όχι από επιλογή, καταλαβαίνετε...(η οποία από γεύση τουλάχιστον ήταν φανταστική) και γέμισα την επιφάνεια με πολύχρωμη τρούφα και smarties, στην συνέχεια διακόσμησα το πυρέξ με σημαιάκια τα οποία στερέωσα με πολύχρωμο σελοτέιπ και έβαλα πάνω τον δράκο. Τελικά το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο (η φωτογραφία το αδικεί) και οι μικροί μας φίλοι που δεν κοιτάζουν αν το κομμάτι τους είναι τετράγωνο αρκετά για να το καταβροχθίσουν μου έδωσαν συγχαρητήρια. Ο Φίλιππος δε, ενθουσιάστηκε γιατί πάνω στην τούρτα του ήταν ένα αληθινό δώρο και όχι ένα απλό διακοσμητικό.

WOW Την συνταγή θα την βρείτε εδώ. (Εγώ απλά χρησιμοποίησα oreo αντί για πτι μπερ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...