7.29.2012

Τα 10 καλύτερα κίτρινα δωμάτια

Κίτρινο: φωτεινό, ζεστό,  δείχνει σοφία, κατανόηση, νιότη, ζωντάνια, ενεργητικότητα, ευτυχία, περιέργεια, ευελιξία, πρόοδο, ροπή στην διασκέδαση, επικοινωνία, έντονη διαισθητική αντίληψη, διανόηση, καθαρότητα συναισθημάτων. Χρώμα που εντυπωσιάζει και εμπνέει. Είναι αντικαταθλιπτικό και στις απαλές αποχρώσεις του ξεκουράζει. WOW Έρευνες έχουν δείξει ότι βοηθάει πολύ τα παιδιά να συγκεντρώνονται στο διάβασμα!
Αυτό είναι το κίτρινο και έχω την αίσθηση ότι δεν αρέσει σε πολλούς, εγώ παρόλα αυτά έκανα την έρευνα μου και βρήκα τα δέκα δωμάτια με κίτρινες πινελιές και τα παρουσιάζω...

Η αδυναμία που έχω στις ρίγες καθώς και ο συνδυασμός με το γκρι βάζουν αυτό το δωμάτιο στην λίστα με τα αγαπημένα μου.
Αυτή είναι απλά μια λεπτομέρεια δωματίου με την οποία θέλω να πω πως αν το κίτρινο χρώμα είναι το αγαπημένο μας αλλά δεν το θέλουμε σε ποσότητα ή φοβόμαστε μήπως μας κουράσει μπορούμε να αρκεστούμε σε λεπτομέρειες που αλλάζουν εύκολα.
Χωρίς ιδιαίτερη μελέτη στην διακόσμηση και όμως έχει κάτι να "πει" και σίγουρα εκτός από τις αυτοσχέδιες πινελιές το χρώμα του παίζει σημαντικό ρόλο.
Χαρούμενο, ζωντανό, έντονο και πολύ παιδικό! Το μπλε του πάει αρκεί να είναι σε πολύ μικρές ποσότητες.

Άλλο ένα από τα αγαπημένα μου!!!! Πολύ έξυπνο το χρώμα στο ταβάνι (και ειδικά οι ρίγες) σε συνδυασμό με το σκούρο του τοίχου και το ίδιο χρώμα συρταριέρας...εντυπωσιακό!!!!

Τελικά τα κίτρινα κρεβατάκια είναι πολύ όμορφα δεν νομίζετε; 
Αλλά και ο τοίχος με χρώμα μαυροπίνακα το τονίζει ακόμα περισσότερο.

Μου αρέσει γιατί είναι χαλαρό, όχι στημένο και έχει εντυπωσιακό κίτρινο ταβάνι. Το χρώμα στο ταβάνι πάει πολύ στα ψηλοτάβανα δωμάτια γιατί τα κάνει λιγότερο χαοτικά και "δείχνει" καλύτερα.

Το να κάνεις το ξύλινο πάτωμα του δωματίου κίτρινο θέλει...κότσια!  Και όμως εδώ "λειτουργεί" γιατί όλα τα υπόλοιπα είναι λευκά. Οι χάρτινες φούσκες με τις κίτρινες βουλίτσες είναι ένας πολύ απλός και οικονομικός τρόπος διακόσμησης.

Πολύ χαρούμενο δωμάτιο για κοριτσάκια. Η ταπετσαρία δίνει το στίγμα και τα μαξιλαράκια και το ριχτάρι προσθέτουν πολυχρωμία και ένταση.

Αυτή πάλι η ιδέα με τα κίτρινα καγκελάκια δεν είναι πολύ ωραία? Αν είχα ξύλινη κούνια θα το έκανα και εγώ. Εντάξει αυτή είναι έτσι αγορασμένη αλλά δεν είναι και κάτι που δεν μπορούμε να κάνουμε και μόνοι μας! 

1 σχόλιο:

  1. Φανταστικό είναι το κίτρινο! Οι ρίγες στο ταβάνι φοβερές!

    Περάστε παρακαλώ από το blogo-σπιτάκι μου, έχετε βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...