8.13.2012

One Lovely Βlog Αward!

Αν και λίγο καθυστερημένα γιατί ήμουν διακοπές θέλω να ευχαριστήσω πολύ την 
Μαμά Κουκουβάγια από το Οwlmommy για το βραβείο One Lovely Blog Award που μου χάρισε!!! Την παρακολουθώ πάντα και μου φτιάχνει την διάθεση με τις δημιουργίες και τις ιδέες της!

Επειδή είναι και το πρώτο μου και δεν ξέρω καλά τα "έθιμα" μάλλον πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα. Λοιπόν...
1. Εκτός από γραφιστική έχω σπουδάσει και σχέδιο μόδας.
2. Μου αρέσει πολύ να βρίσκω παλιά, πεταμένα έπιπλα και να τους δίνω μια δεύτερη ευκαιρία 
3. Το αγαπημένο μου παιδικό παραμύθι είναι "Το Δέντρο που έδινε"
4. Το μόνο περιοδικό που αγοράζω κάθε μήνα τα τελευταία 2 χρόνια είναι το Living etc
5. Ένα βιβλίο που διάβασα τελευταία και με συγκλόνισε ήταν το "Πρέπει να μιλήσουμε για τον Κέβιν" της Λαϊονελ Σραϊβερ
6. Μου αρέσει πολύ η Egg Chair του  σχεδιαστή Jacobsen και θα ήθελα να αποκτήσω μία
σε ταμπά δέρμα
7. Τις τελευταίες μέρες σκέφτομαι συνέχεια μια λιγουρευτή κρέπα με σοκολάτα και μπισκότο από την κρεπερί - βαγόνι που βρίσκεται στην Κηφισίας....αχ να δω πόσο θα κρατηθώ...

Και τώρα εγώ με την σειρά μου θα χαρίσω το βραβείο σε πέντε νέα blogs που παρακολουθώ και μου αρέσουν πολύ...

Donkey and the Carrot (για το γούστο της)
Μαμαμύθια (για την φαντασία της)
Art...your cake (για τις γλυκές δημιουργίες της)
Taste area (για όσα μικρά και μεγάλα παρατηρεί γύρω μας και μας τα παρουσιάζει)
Not just Mums (για τις σκέψεις που μοιράζεται μαζί μας)

Αυτά από μένα...για την ώρα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...