12.06.2012

Χριστουγεννιάτικα Ημερολόγια με δωράκια!


Τα ημερολόγια με τα δωράκια έκπληξη είναι μια πολύ ωραία ιδέα για τα παιδάκια μας. Σκεφτείτε πόσο ευχάριστα θα περάσουν οι μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα όταν κάθε μέρα υπάρχει μέσα σε ένα κουτάκι και ένα μικρό δωράκι. Εγώ αγόρασα τον Άγιο Βασίλη από το ΙΚΕΑ (που βλέπετε στην πρώτη φωτογραφία) κάθε μέρα βάζω και από ένα δωράκι (γιατί τα ψάχνει όλα) και το αφήνω λίγο τραβηγμένο προς τα έξω για να ξεχωρίζει. Η χαρά που κάνει δεν λέγεται!

Η αλήθεια είναι ότι πριν δω μπροστά μου τον Άγιο Βασίλη δεν το είχα ψάξει και πολύ το θέμα τώρα όμως διαπίστωσα ότι υπάρχουν τόσες καταπληκτικές ιδέες για να φτιάξει το δικό σου ημερολόγιο που του χρόνου θα είναι σίγουρα βασισμένο δική μου ιδέα! Αν δεν έχετε ήδη προμηθευτεί έτοιμο ορίστε μερικές ιδέες...

3 σχόλια:

  1. Αυτό τον Αι-Βασίλη του ΙΚΕΑ τον έχω σταμπάρει και δεν τον έχω πάρει ακόμα είναι η αλήθεια. Σήμερα είχαμε πάει με τα παιδιά και με ξετίναξαν σε αγορές άλλες...οπότε που χρήμα για ημερολόγιο Xmass!
    Οι ιδέες όλες πολύ σικ, όμορφες και έξυπνες. Αυτές με τα μανταλάκια και τις κάλτσες είναι τρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Πάρα πολύ όμορφες όλες οι ιδέες! Και έχω δει γύρω-γύρω να κυκλοφορούν και άλλες τόσες φανταστικές ιδέες για Xmas ημερολόγια, αλλά φέτος δεν αξιώθηκα να υλοποιήσω καμία από αυτές! Δεν πειράζει. Του χρόνου να είμαστε καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρέσουν τόσο μα τόσο οι αναρτήσεις σου !!!!

    έκλεψα τις χάρτινες μπάλες σας πέρνα μια βόλτα απο το http://stars and icicles το ετήσιο χριστουγεννιατικο πανηγύρι και θα δείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...