1.16.2013

Κουνιστή καρέκλα

Κουνιστές καρέκλες. Μας χαλαρώνουν, μας κοιμίζουν, μας διασκεδάζουν. Όταν ήμουν μικρή είχαμε μια πολύ όμορφη κλασσική ξύλινη κουνιστή καρέκλα στο σαλόνι. Ήταν η αγαπημένη θέση όλων. Η καρέκλα αυτή αργότερα βάφτηκε κόκκινη με καρό μαξιλαράκια και μπήκε στο κοριτσίστικο υπνοδωμάτιο, λίγα χρόνια μετά λευκή και μπήκε στο πρώτο σπίτι που έμεινα μόνη. Τώρα δυστυχώς βρίσκεται ξεχασμένη και παρατημένη στο μπαλκόνι της μαμάς μου και έχει γίνει το αγαπημένο κρεβάτι του σκύλου. Την σκέφτομαι πολλές φορές αλλά ο χώρος είναι περιορισμένος και έτσι δεν έχω καταφέρει να την βάλω στο σπίτι...
Με αφορμή λοιπόν αυτή καθώς και την σκέψη της κολλητής μου φίλης να πάρει μία για το παιδικό δωμάτιο της Κωνσταντίνας  είπα να μαζέψω όσες μου τράβηξαν την προσοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...