2.06.2013

Το δωμάτιο του Ιστιοπλόου

Το παρακάτω δωμάτιο είναι εμπνευσμένο από την θάλασσα και πιο συγκεκριμένα την ιστιοπλοΐα!
Είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που αγαπούν την θάλασσα που σχεδόν δεν αντέχουν χωρίς θάλασσα. Πριν ένα μήνα αρχίσαμε μαζί με τον άντρα μου μαθήματα ιστιοπλοΐας και έχουμε ενθουσιαστεί.
Η αίσθηση είναι απίστευτη και το ταξίδι μαγικό.
Δεν μπορούσα λοιπόν να μην εμπνευστώ από αυτή την εμπειρία...


Ας αρχίσουμε με το κρεβατάκι το οποίο είναι από το ΙΚΕΑ και είμαι σίγουρη ότι πολλοί από εσάς έχετε ή σκοπεύετε να αγοράσετε.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το κρεβατάκι αυτό προσφέρεται για πολλές αλλαγές αρκεί να υπάρχει φαντασία! Εδώ έχω βάλει ένα χάρτη σαν αυτοκόλλητο. Αυτό θα μπορούσατε να κάνετε σε κάποιο εργαστήριο φωτογραφίας.
Το εργαστήριο στο οποίο κάνω εγώ τις δουλειές μου θα το βρείτε εδώ.
Τα μαξιλαράκια-χάρτες είναι από το zarahome.com και είναι πραγματικά καταπληκτικά!
Τα καδράκια είναι από το etsy.com και φυσικά μπορείτε να βρείτε απίστευτα πολλά σχέδια. Σε μία σύνθεση στον τοίχο θα μπορούσατε επίσης να προσθέσετε και φωτογραφίες του μικρού ιστιοπλόου!
Τα καλάθια είναι από το garnethill.com το οποίο στέλνει και στην Ελλάδα.


Απαραίτητα στοιχεία για την διακόσμηση τα μπαλόνια, τα σχοινιά τα σωσίβια στον τοίχο, οι πυξίδες κτλ. Θα τα βρείτε σε μαγαζιά με ναυτιλιακά είδη.


Και φυσικά αν χρειαστείτε κάποιο ναυτικό κόμπο ειδοποιήστε με. Σταυρόκομποι, καντιλίτσες, οχτάρια, ψαλιδιές. Έχω γίνει ατσίδας!!!

Follow Me on Pinterest






1 σχόλιο:

  1. Μπράβο για τα μαθήματα που ξεκινήσατε παρέα με τον σούπερ σκηνοθέτη σύζυγο!!! είναι όμορφο να κάνετε πράγματα που σας αρέσουν από κοινού!!!
    το δωμάτιο είναι ταξιδιάρικο και μαγικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...