10.09.2012

Διώροφα Παιδικά Κρεβατάκια


Τα διώροφα κρεβάτια τα είχα πάντα στο μυαλό μου σαν κάτι εντελώς άχαρο, δεν ξέρω γιατί, ίσως γιατί δεν είχα δει ποτέ κάτι που να ήταν πραγματικά όμορφο. Τα παιδιά αγαπούν πολύ τα κρεβάτια αυτά γιατί θυμίζουν παιχνίδι στην παιδική χαρά. Ιδέες και κατασκευές υπάρχουν πολλές ανάλογα με τον χώρο, την αισθητική και το ύψος του χώρου.

Το κρεβάτι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά η vintage αισθητική του χώρου μου αρέσει πολύ.
blogs.babble.com
Πολύ κομψό δωμάτιο με ωραίους συνδυασμούς του μπλε. Η σκάλα στα πόδια του κρεβατιού είναι ωραία ιδέα γιατί δεν ενοχλεί και αυτόν που κοιμάται κάτω.
apartmenttherapy.com
Πολύ ωραία κατασκευή και νιώθεις και μια ασφάλεια με την σκάλα.
kickanandconkers.blogspot.ca
Παιχνιδιάρικο και πρακτικό όσο αφορά το κάτω κρεβατάκι το οποίο μεταφέρεται και έτσι τα μικρά μπορούν να έχουν και οπτική επαφή. Η σκάλα μου φαίνεται λίγο επικίνδυνη.
myfavoriteandmybest.com
Τι να πω γι αυτό τον χώρο! 
homedesigncatalog.net
Πολύ πρωτότυπο, ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και ο κάτω δεν νοιώθει πολύ κλεισμένος.
pinterest.com
Προσαρμοσμένο στην κλίση του ταβανιού, με ραφάκια πίσω από τα κρεβάτια και πολύ ρομαντικό.
remodelista.com
Πολύ λιτό και απέριττο. Θυμίζει λίγο σκανδιναβικό σχεδιασμό.
2.bp.blogspot.com
Όταν το πρωτοείδα είχα ενθουσιαστεί. Μου θυμίζει διαστημόπλοιο και παρόλο που είναι πολύ μοντέρνο δεν είναι ψυχρό. Μου αρέσει ότι είναι εντοιχισμένο καθώς και ο μπέ τοίχος με το στρογγυλό φωτάκι. Το μόνο μείον θεωρώ ότι είναι ο περιορισμένος "αέρας" πάνω από κάθε κρεβατάκι.
houzz.com
Ένα από τα αγαπημένα μου δωμάτια, αν και πολύ επικίνδυνο το πάνω κρεβάτι χωρίς κάγκελα. Την ιδέα όμως με το σχοινί την είχα και εγώ για το μελλοντικό κρεβάτι του Φίλιππου.  


Δεν είναι γλύκα το συννεφάκι;;

Follow Me on Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...