10.10.2012

Εγώ και το Αγόρι

Ξεκινάω την μέρα μου δίνοντας μάχες με δεινόσαυρους, μαθαίνοντας να μουγκρίζω σαν αληθινός στεγόσαυρος  και να περπατάω σαν βαριόνυχας, το μεσημεράκι μετά τον παιδικό παίζω σουτάκια κατά την διάρκεια των οποίων μου γίνονται παρατηρήσεις για να βελτιώνομαι (δεν την στρώνεις καλά, κάνε κοντρόλ στο είπα και πριν, οι ποδοσφαιριστές δεν σταματάνε για να φτιάξουν τα μαλλιά τους) και το απόγευμα πηδάω από καναπέ σε τραπεζάκι και από τραπεζάκι σε πολυθρόνα σαν μαϊμουδάκι της Μαδαγασκάρης ενώ μια απειλητική τίγρης με κυνηγάει να με κομματιάσει...αλλά το απολαμβάνω! 
all photos via pinterest.com /photo:boys in mud via journalstar.com
Χάρη στο αγόρι μου έχω μπει σε έναν διαφορετικό κόσμο, αυτό των αντρών, που συχνά εμείς οι γυναίκες κατακρίνουμε. Είναι ένας κόσμος πολύ πιο απλός, πιο πρωτόγονος θα έλεγα, χωρίς περιτυλίγματα και φανφάρες. Και ναι, θέλω πολύ να δημιουργήσω έναν άντρα στοργικό, τρυφερό, ευγενικό, περιποιητικό και όλα όσα εγώ θα ονειρευόμουν για τον τέλειο άντρα αλλά τρελαίνομαι και για την άλλη του πλευρά, αυτή την αυθεντική αντρική πλευρά που είναι λίγο πιο "άξεστη" για τα γυναικεία γούστα αλλά απίστευτα τρυφερή και ερωτεύσιμη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...