11.11.2011

Kούνια - Γραφείο

Επειδή τον τελευταίο καιρό έχω καταπιαστεί με μια κατασκευή που έχει παιδέψει είπα να βάλω μια ιδέα που μου άρεσε πολύ (και δεν είμαι σε φάση ακόμα να την υλοποιήσω γιατί ο Φίλιππος κοιμάται ακόμα στην κούνια του) για να αξιοποιήσουμε την παλιά κούνια που δεν μας χρειάζεται πια!
Η αγαπητή αυτή blogger στο blog της (αν και δεν καταλαβαίνω τίποτα από όσα γράφει)  έχει μετατρέψει την κούνια σ΄ένα πολύ χρηστικό γραφείο. Έχει βάψει το κάτω μέρος με μπογιά μαυροπίνακα (υπάρχει σε όλα τα χρωματοπωλεία  και σε διάφορα χρώματα) και έχει προσθέσει πινακάκια, ραφάκια ποτηράκια για τα μολύβια και φυσικά δύο καρεκλίτσες. 
Θα μου άρεσε ακόμα πιο πολύ αν η κούνια ήταν βαμμένη σ΄ένα χρώμα και αν η καρέκλες είχαν ένα πιο μοντέρνο σχήμα πχ.
ή κάτι τέτοιο

 Ελπίζω σε λίγες μέρες να καταφέρω βγάλω και το δικό μου θεματάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...